№1 Добавьте окончания родительного падежа (дың/дің, тың/тің).
Теңіздің, ұшақ_______, ауыл_______, жер_______, жеңіс_______, тексеру_______,
жұмыс_______, қағаз_______, сабақ_______, сарай_______, үңгір_______, үзіліс_______,
шөл_______, бұрыш_______, дәліз_______, алмұрт_______, жұлдыз_______, шелек_______,
ұшақ_______, үстел_______, сынып_______, пойыз_______, шіркеу_______, күш_______.
Теңіздің, ұшақтың, ауылдың, жердің, жеңістің, тексерудің,
Моря, самолёта, аула, земли, победы, проверки,
жұмыстың, қағаздың, сабақтың, сарайдың, үңгірдің, үзілістің,
работы, бумаги, урока, дворца, пещеры, перерыва,
шөлдің, бұрыштың, дәліздің, алмұрттың, жұлдыздың, шелектің,
пустыни, угла, прихожей, груши, звезды, ведра,
ұшақтың, үстелдің, сыныптың, пойыздың, шіркеудің, күштің.
самолёта, стола, класса, поезда, церкви, силы.
Скрыть ответы
№2 Добавьте окончания родительного падежа (дың/дің, ның/нің).
Кілемнің, шебер_______, аялдама_______, әнші_______, орман_______, көпір_______,
даяшы_______, ғылым_______, оқу_______, ұйқы_______, алаң_______, ешкі_______,
белбеу_______, сөмке_______, өлең_______, пәтер_______, көшкін_______, ұры_______,
арыстан_______, кездесу_______, жол_______, шырша_______, қой_______, заң_______.
Кілемнің, шебердің, аялдаманың, әншінің, орманның, көпірдің,
Ковра, мастера, остановки, певца, леса, моста,
даяшының, ғылымның, оқудың, ұйқының, алаңның, ешкінің,
официанта, науки, учёбы, сна, площади, козы,
белбеудің, сөмкенің, өлеңнің, пәтердің, көшкіннің, ұрының,
пояса, сумки, стихотворения, квартиры, лавины, вора,
арыстанның, кездесудің, жолдың, шыршаның, қойдың, заңның.
льва, встречи, дороги, ёлки, барана, закона.
Скрыть ответы
№3 Добавьте окончания родительного падежа.
Менің құрбымның, біздің сыныбымыз_______, оның орындығы_______,
сенің атаң_______, сіздің арманыңыз_______, оның сөресі_______,
менің көзім_______, біздің мақсатымыз_______, сенің аяғың_______,
сіздің суретіңіз_______, оның інісі_______, менің тісім_______.
Менің құрбымның, біздің сыныбымыздың, оның орындығының,
Моей подруги, нашего класса, его стула,
сенің атаңның, сіздің арманыңыздың, оның сөресінің,
твоего дедушки, Вашей мечты, его полки,
менің көзімнің, біздің мақсатымыздың, сенің аяғыңның,
моего глаза (моих глаз), нашей цели, твоей ноги (твоих ног),
сіздің суретіңіздің, оның інісінің, менің тісімнің.
Вашей картины, его младшего брата, моего зуба (моих зубов).
Скрыть ответы
№4 Переведите на казахский язык.
Дверь класса, мама Алтынай, дом Серика, окно аптеки,
волосы девочки, дверь школы, тетрадь ученика, урок учителя,
стена комнаты, лист тетради, учебник моего одноклассника,
у друга твоего отца, от дачи моей мамы, из песни нашего дедушки,
в книге его брата, в школу твоего сына.
Сыныптың есігі, Алтынайдың шешесі, Серіктің үйі, дәріхананың терезесі,
қыздың шашы, мектептің есігі, оқушының дәптері, мұғалімнің сабағы,
бөлменің қабырғасы, дәптердің парағы, менің сыныптасымның оқулығы,
сенің әкеңнің досында, менің шешемнің саяжайынан, біздің атамыздың әнінен,
оның ағасының кітабында, сенің ұлыңның мектебіне.
Скрыть ответы
Автор: Атлас Кудайбергенова
№5 Көп нүктенің орнына керекті -ның,-нің,-дың,-дің,-тың,-тің жалғауларын жазыңдар.
Үлгі: Нұрланның досы.
1) Нұрлан......... досы. 2) Айжан......... суреттері. 3) Жамбыл......... өлеңдері.
4) Атасы......... үйі. 5) Әкем......... дүкені. 6) Санжар......... шешесі. 7) Әуезов.........
өмірбаяны. 8) Самал......... досы. 9) Талғат......... күнделігі. 10) Кәмшат......... көйлегі.
11) Қыз......... моншағы. 12) Алматы......... көшелері. 13) Ертіс......... жағасы.
14) Төлеген......... кітабы. 15) Медеу......... етегі.
№5 Вместо многоточия вставьте нужные окончания -ның,-нің,-дың,-дің,-тың,-тің.
1) Нұрланның 2) Айжанның 3) Жамбылдың 4) Атасының 5) Әкемнің 6) Санжардың
7) Әуезовтың 8) Самалдың 9) Талғаттың 10) Кәмшаттың 11) Қыздың 12) Алматының
13) Ертістің 14) Төлегеннің 15) Медеудің
---
1) Друг Нурлана. 2) Картины Айжан. 3) Стихотворения Жамбыла. 4) Дом его дедушки.
5) Магазин моего отца. 6) Мама Санжара. 7) Биография Ауезова. 8) Друг Самала.
9) Дневник Талгата. 10) Платье Камшат. 11) Бусы девочки. 12) Улицы Алматы.
13) Берег Иртыша. 14) Книга Толегена. 15) Подножье Медео.
Скрыть ответы
№6 Көп нүктенің орнына -ы,-і,-сы,-сі жалғауларын жазыңдар.
1) Мейірдің әже......., 2) Берекенің шана......., 3) таудың шың......., 4) көлдің су.......,
5) жылқының сүт......., 6) таудың етег......., 7) Гүлмираның бөлме......., 8) ағаштың
жапырағ......., 9) Жұлдыздың сырға......., 10) Үстелдің аяғ......., 11) мектептің оқушы.......,
12) көршінің қыз......., 13) әжемнің орамал........
№6 Вместо многоточия вставьте окончания -ы,-і,-сы,-сі.
1) әжесі 2) шанасы 3) шыңы 4) суы 5) сүті 6) етегі 7) бөлмесі 8) жапырағы
9) сырғасы 10) аяғы 11) оқушысы 12) қызы 134) орамалы
---
1) Бабушка Мейыр, 2) санки Береке, 3) вершина горы, 4) вода озера, 5) молоко лошади,
6) подножье горы, 7) комната Гульмиры, 8) лист дерева, 9) серьга Жулдыз, 10) ножка стола,
11) ученик школы, 12) дочка соседа, 13) платок моей бабушки.
Скрыть ответы
№7 Мына сөздерден сөз тіркестерін құрастырыңдар.
Үлгі: Қанат күнделік – Қанаттың күнделігі.
1) Меруерт шеше, 2) ит күшік, 3) Ардақ ата, 4) Олжас іні, 5) сен әке, 6) мен дос,
7) сіз кітап, 8) қала үйлер, 9) ауыл жолдар, 10) тауық жұмыртқа, 11) өзен су,
12) тау шың, 13) құс қанат, 14) үй есік, 15) сабақ тақырып.
№7 Из данных слов составьте словосочетания.
1) Меруерттің шешесі, 2) иттің күшігі, 3) Ардақтың атасы, 4) Олжастың інісі,
5) сенің әкең, 6) менің досым, 7) сіздің кітабыңыз, 8) қаланың үйлері,
9) ауылдың жолдары, 10) тауықтың жұмыртқасы, 11) өзеннің суы,
12) таудың шыңы, 13) құстың қанаты, 14) үйдің есігі, 15) сабақтың тақырыбы.
---
1) мама Меруерт, 2) щенок собаки, 3) дедушка Ардак, 4) младший брат Олжаса,
5) твой отец, 6) мой друг, 7) ваша книга, 8) дома города, 9) дороги аула,
10) яйцо курицы, 11) вода реки, 12) вершина горы, 13) крыло птицы,
14) дверь дома, 15) тема урока.
Скрыть ответы
№8 Жақшаны ашып, сөйлемдерді үлгідегідей өзгертіңіздер.
Олар мектепте жұмыс істейді. («Ақжол» мектебі)
Олар «Ақжол» мектебінде жұмыс істейді.
1) Жалғас пен Гүлназ саябақта қыдырды. («28-панфиловшылар» саябағы)
2) Кітапта өлең бар екен. (кітаптың 5- беті) 3) Ғимарат қалада орналасқан.
(Алматы қаласы) 4) Оның меңі бар. (беті) 5) Үйде қонақтар бар екен. (оның үйі)
6) Желтоқсанда жақсы концерт болды. (желтоқсанның отыз бірі)
№8 Раскройте скобки, по образцу измените предложения.
1) Жалғас пен Гүлназ «28-панфиловшылар» саябағында қыдырды.
2) Кітаптың 5- бетінде өлең бар екен. 3) Ғимарат Алматы қаласында
орналасқан. 4) Оның бетінде меңі бар. 5) Оның үйінде қонақтар бар екен.
6) Желтоқсанның отыз бірінде жақсы концерт болды.
---
1) Жалгаз и Гульназ гуляли в парке Двадцати восьми панфиловцев.
2) На пятой странице книги есть стихотворение, оказывается. 3) Здание
расположено в городе Алматы. 4) На его лице есть родинка. 5) В его доме,
оказывается, гости есть. 6) Тридцать первого декабря хороший концерт был.
Скрыть ответы
Скачать формы для заполнения и правильные ответы в одном файле (doc)
© Татьяна Валяева, 20072023
|