№1 Добавьте окончания творительного падежа (бен, пен, мен).
сүтпен, сабын_______, қағаз_______, телефон_______, шай_______, қасық_______,
ақша_______, тау_______, мектеп_______, мұғалім_______, су_______, кітап_______,
қалам_______, ойыншық_______, сөз_______, жол_______, ит_______, дала_______,
мұз_______, сағат_______, Алма_______, Серік_______, Жанар_______, Ораз_______,
Әділ_______, Арман_______, Ермек_______, Сәуле_______, Мұрат_______, Абай_______.
сүтпен, сабынмен, қағазбен, телефонмен, шаймен, қасықпен,
С молоком, мылом, бумагой, телефоном, с чаем, ложкой,
ақшамен, таумен, мектеппен, мұғаліммен, сумен, кітаппен,
с деньгами, горой, школой, с учителем, с водой, книгой,
қаламмен, ойыншықпен, сөзбен, жолмен, итпен, даламен,
ручкой, с игрушкой, словом, дорогой, с собакой, с улицей (двором),
мұзбен, сағатпен, Алмамен, Серікпен, Жанармен, Оразбен,
со льдом, часами, с Алмой, с Сериком, с Жанар, с Оразом,
Әділмен, Арманмен, Ермекпен, Сәулемен, Мұратпен, Абаймен
с Адилем, с Арманом, с Ермеком, с Сауле, с Муратом, с Абаем
Скрыть ответы
№2 Переведите на казахский язык.
С моим другом, с твоей семьёй, с вашими игрушками, с нашим начальником,
с их учениками, с Вашими сотрудниками. С куклой играй. Пиши ручкой.
Огурец ножом режь. В Астану лети самолётом. Поговори с ним по телефону.
Спускайся по лестнице. Иди по дороге. В кино автобусом езжай. Чай с лимоном пей.
Окно водой мой. Картину карандашом рисуй. Кашу его ложкой кушай.
С моим отцом посоветуйся. Волосы расчёской расчеши.
Досыммен, отбасыңмен, ойыншықтарыңмен, бастығымызбен,
олардың оқушыларымен, әріптестеріңізбен. Қуыршақпен ойна. Қаламмен жаз.
Қиярды пышақпен кес. Астанаға ұшақпен ұш. Онымен телефонмен сөйлес.
Баспалдақпен түс. Жолмен жүр. Кинотеатрға автобуспен бар. Шайды лимонмен іш.
Терезені сумен жу. Суретті қарындашпен сал. Ботқаны оның қасығымен же.
Әкеммен ақылдас. Шашыңды тарақпен тара.
Скрыть ответы
Автор: Атлас Кудайбергенова
№3 Көп нүктенің орнына тиісті жалғауларды жазыңдар және орысшаға ауызша аударыңдар.
1) Көз…... көреді. 2) Құлақ…... естиді. 3) Аяқ…... жүреді. 4) Бас…... ойлайды. 5) Мұрын…... иіскейді.
6) Қол…... жұмыс істейді. 7) Қасық…... және шанышқы…... тамақ жейді. 8) Сабын…... жуынады.
9) Тарақ…... таранады. 10) Күрек…... қар күрейді және жер қазады.
№3 Вместо троеточия вставьте нужные окончания и переведите устно на русский язык.
1) Көзбен, 2) Құлақпен, 3) Аяқпен, 4) Баспен, 5) Мұрынмен, 6) Қолмен,
7) Қасықпен, шанышқымен, 8) Сабынмен, 9) Тарақпен, 10) Күрекпен
---
1) Смотрят глазами. 2) Слышат ушами. 3) Ходят ногами. 4) Думают головой. 5) Нюхают носом.
6) Работу делают руками. 7) Еду едят ложкой и вилкой. 8) Моются мылом. 9) Расчёсываются расчёской.
10) Сгребают снег и копают землю лопатой.
Скрыть ответы
№4 Ауызша аударып жаттығыңдар.
1) (С нами) киноға барасың ба? 2) (С тобой) отыруға бола ма? 3) (С Вами) сөйлесуге бола ма?
4) (Со мной) тауға барасың ба? 5) (С ним) сөйлесу керек. 6) Театрға (с ней) барамын.
7) (С Вами ) шахмат ойнауға бола ма? 8) (Со мной) отыршы. 9) (С нами) Арай бара ма?
№4 Потренируйтесь в устном переводе.
1) Бізбен, 2) Сенімен, 3) Сізбен, 4) Менімен, 5) Онымен, 6) онымен, 7) Сізбен, 8) Менімен, 9) Бізбен
---
1) Ты пойдёшь с нами в кино? 2) Можно сесть с тобой? 3) Можно с вами поговорить?
4) Ты пойдёшь со мной в горы? 5) С ним нужно поговорить. 6) Я пойду с ней в театр.
7) С вами можно поиграть в шахматы? 8) Садись со мной. 9) Арай с нами поедет?
Скрыть ответы
№5 Көп нүктенің орнына менің, сенің, сіздің, оның сөздерін қойыңдар.
1) ............... досыммен танысасың ба? 2) ............... телефоныңмен сөйлесуге бола ма?
3) Мен ............... інісімен сөйлестім. 4) ............... әпкеңмен сөйлесуге бола ма?
5) Мен ............... баласымен таныспын. 6) ............... қаламыңмен жазуға бола ма?
7) Мінеки, ............... бояуыммен сурет сал. 8) Біз ............... баласымен таныстық.
9) Біз ............... машинасымен келдік. 10) ............... итіңмен ойнауға бола ма?
№5 Вместо многоточия вставьте слова менің, сенің, сіздің, оның.
1) Менің, 2) Сенің, 3) оның, 4) Сенің, 5) оның, 6) Сенің,
7) Менің, 8) оның, 9) оның, 10) Сенің
---
1) Ты познакомишься с моим другом? 2) Можно поговорить по твоему телефону?
3) Я разговаривал с его младшим братом. 4) С твоей старшей сестрой поговорить можно?
5) Я знаком с её сыном. 6) Можно писать твоей ручкой? 7) Вот, моими рисуй моими красками.
8) Мы познакомились с его сыном. 9) Мы приехали на его машине.
10) Можно поиграть с твоей собакой?
Скрыть ответы
№6 Мына сөздерден сөйлемдер құрастырыңдар.
1) Мен, Атырау, пойыз, келу. 2) Сен, сабақ, автобус, бару. 3) Суретші, әдемі, бояулар, сурет салу.
4) Ол, телефон, ұзақ, сөйлесу. 5) Балалар, мысық, ойнау, жақсы көру. 6) Адамдар, пойыз, жиі, жүру.
7) Ораз, Қанат, кино, кету. 8) Ол, мектеп, Жазира, отыру. 9) Мен, сен, цирк, бару. 10) Ол, біз, тау, бармау.
11) Сен, мен, шахмат, ойнау, ба? 12) Мен, ол, бүгін, сөйлесу. 13) Сен, біз, қыдыру, ба?
№6 Составьте предложения с данными словами.
1) Мен Атырауға пойызбен келдім. 2) Сен сабаққа автобуспен барасың. 3) Суретші әдемі
бояулармен сурет салды. 4) Ол телефонмен ұзақ сөйлесті. 5) Балалар мысықпен ойнағанды
жақсы көреді. 6) Адамдар пойызбен жиі жүреді. 7) Ораз Қанатпен киноға кетті.
8) Ол мектепте Жазирамен отырады. 9) Мен сенімен циркке барамын. 10) Ол бізбен тауға
бармайды. 11) Сен менімен шахмат ойнайсың ба? 12) Мен онымен бүгін сөйлестім.
13) Сен бізбен қыдырасың ба?
---
1) Я приехал в Атырау на поезде. 2) Ты поедешь на уроки на автобусе. 3) Художник нарисовал картину
красивыми красками. 4) Он по телефону долго разговаривал. 5) Дети любят играть с кошками.
6) Люди часто ездят на поездах. 7) Ораз с Канатом ушёл в кино. 8) Он в школе сидит с Жазирой.
9) Я в цирк с тобой пойду. 10) Он с нами в горы не пойдёт. 11) Ты будешь играть со мной в шахматы?
12) Я сегодня с ним разговаривал. 13) Ты будешь с нами гулять?
Скрыть ответы
Скачать формы для заполнения и правильные ответы в одном файле (doc)
© Татьяна Валяева, 20072024
|